New Balance Royer kiest Vertigo 6

Arnhem, 19 december 2018 – New Balance Royer, distributeur van sportmerk New Balance in de Benelux, heeft Vertigo 6 gekozen als marketing- & PR-bureau. Met ingang van het nieuwe jaar verzorgt Vertigo 6 influencermarketing, social media management, social advertising en PR ter promotie van alle New Balance-producten in de Benelux.

Vertigo 6 werd gekozen vanwege haar frisse benadering van het online medialandschap. Martin de Bruin, marketeer Benelux bij New Balance Royer: “Vertigo 6 weet wat jongeren belangrijk vinden, waar zij zich bevinden en hoe wij ze kunnen activeren. En dat in lijn met onze unieke merkwaarden. Samen zullen wij de lokale merkbekendheid van New Balance vergroten, met een focus op de categorieën voetbal, running en lifestyle.”

Mike Hendrixen, oprichter van Vertigo 6: “New Balance heeft een smaakvol productportfolio, sterke heritage en een unieke merkpropositie. Wij kijken er naar uit om ze in de Benelux te ondersteunen met opvallende en effectieve campagnes.”

Het Amerikaanse New Balance is sinds haar oprichting in 1906 uitgegroeid tot één van de grootste sportmerken ter wereld. Het streeft ernaar een merk te zijn dat niet alleen met trots wordt gedragen, maar ook met trots wordt geproduceerd. Daarom heeft New Balance eigen fabrieken in de VS en Noord-Engeland, en zo worden er bijvoorbeeld ook producten uit gerecycled materiaal gemaakt.

Vertigo 6 is een marketing- en PR-bureau uit Arnhem dat zich specialiseert in jongerencommunicatie met een klantenportfolio dat bestaat uit o.a. Electronic Arts, Koch Media, Ziggo, ASUS en Asmodee.