OUR INSTAGRAM FEED

TWITTER

Follow us
 

Ziggo eBattle F1

Vertigo 6 - Marketing & PR / Ziggo eBattle F1

Ziggo eBattle F1

Ziggo eBattle F1.  Millennials zijn bovenmatig geïnteresseerd in Formule 1 en eSports. Die elementen brachten we samen in een activatie waarmee we buiten de gebaande paden campagne voerden. Met minimale middelen creëerden we voor millennials een unieke interactie met het Ziggo merk. Ziggo claimt ‘plezier midden in het volle leven’. Ziggo zorgt dat alles waar je veel plezier aan beleeft bij je komt, onmiddellijk, altijd en overal. Dus ook de sensatie van Formule 1 en het plezier van eSports. De Ziggo eBattle F1 was een virtuele strijd tussen oud Formule 1 coureur Robert Doornbos en de doelgroep. De campagne liftte mee op de ongekende populariteit van Max Verstappen en groeiende eSports. Iedereen kon zich even Formule 1 coureur voelen op het Ziggo eCircuit op Hoog Catharijne. De snelste coureur van de week nam het live in de uitzending van Formule 1 Café op Ziggo sport op tegen Robert Doornbos. De apotheose volgde na de laatste race: op een zinderend NK eBattle kroonde Ziggo de eerste Nederlands Kampioen eBattle F1.
Resultaten: items in/op o.a. RTL Boulevard, Hart van Nederland, F1 Magazine, GPUpdate, AD, Metro, Nu.nl. Livestreams op Twitter, Facebook, YouTube en Twitch.

Visit Ziggo eBattle F1
Info
Client:

Ziggo

Partners:

eMense, Store for Brands

Category:

Millennial Marketing, PR

Date:

February 1, 2018